Tulipanaksjonen 2023

Publisert av Kjell Hulby den 10.05.23.

Lions Club Frogner kjøpte inn 2000 tulipaner til årets aksjon.

1040 av disse ble solgt til bedrifter i nærområdet og levert ut fredag formiddag.

Resterende 960 tulipaner ble solgt på lørdag, fra Kiwi Lørenfallet, Kiwi Fjellbo og Kiwi Frogner.

Motto for aksjonen er "Det er bedre å bygge barn enn å reparere voksne av Lions hjertesaker er forebyggende arbeid blant barn og unge. De unge vet mye om narkotika, men ikke nok om å ta de riktige valgene. Et godt skole- og læringsmiljø er viktig for å styrke barns sosiale kompetanse. Lions har derfor utviklet et undervisningsprogram som heter "Mitt Valg". Tusenvis av barn og unge får hver dag trening i å ta ansvar, kommunisere, få økt selvtillit, ta beslutninger og sette seg mål. Gjennom Lions Tulipanaksjon kan vi finansiere dette arbeidet. Takk for din støtte!

Stor takk til våre medlemmer som bidro med utkjøring og salg fra stand.